.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل ...
اعتراض به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران

صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ، نمایندگان هیئت ها و مربیان ورزش مازندران ،در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان نسبت به عمل کرد ضعیف و عزل و نصب های بی مورد مدیر کل تربیت بدنی اعتراض نمودند.

این جلسه با حضور جمع کثیری از دلسوختگان ورزش مازندران برگزار شده بود ، آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل ورزشی و نیز تصمیمات غیر قانونی مدیران بالا دستی ، از عملکرد مدیر کل تربیت تدنی اعتراض کردند و خواستار برکناری وی شدند.

آیت الله طبرسی نیز ضمن اظهار تاسف از اتفاقات اخیر رهنمودهای لازم را جهت رفع مشکلات پیش آمده ارائه دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبي مقدسيان 5 تير 1386
باسلام و احترام-از آقاي طبرسي تقاضا داريم به اين موضوع رسيدگي نمايند چرا اكثر مديران استاني از همشهريان استاندار ميباشند وانتخاب ميشوند آيا آقاي طبرسي نمي توانند جلسه ا ي در اين خصوص باآقاي شفقت داشته باشند واعتراض اهالي مازندران را به ايشان برسانند
نا شناس 8 تير 1386
مشاوران جناب حسینی کسانی هستند که ید بالایی در تاراج بیت المال دارند نمونه اش آقای ..... که ده سال مسئول ....و بعلت بالا کشید اموال بیت المال .....و حالا بعنوان مشاور آقای حسینی مدیر کل مشغول به کار می باشد . خوب شما بگویید مدیری که چنین مشاوری در دستگاه کاری اش دارد آیا انتظار به اتمام رسیدن پروژه ها را میتوان از ایشان داشت .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.